"Nüfus önemlidir."

Çeviri:The population is important.

4 yıl önce

13 Yorum


borabora16

Bu soruyu 12 defa yaptım hep aynı sorular of bıktım yeni şeyler öğretsin biraz test boyunca aynı soru

3 yıl önce

tanricasivenus

Katiliyorum ama bence ezberletmek icin olabilir

3 yıl önce

Nuh550115

Sende fantezi yap şaşırt onu farkli seyler dene

2 yıl önce

EsarTR

kabul etmiyo ama

2 yıl önce

Zeynepztrk10

kesinlikle hep aynı şeyi tekrar ettiriyor tüm soruları eşit şekilde tekrar ettirmesi daha mantıklı olabilirdi

3 yıl önce

sude69

Eğer bu soruyu yanlış yapıyorsanız doğru yapana kadar soruyu tekrar tekrar soruyo

2 yıl önce

GizemKaratas

nüfus çoğul bir şey değilmi are alması gerekmez mi

2 yıl önce

burakelmac1

significant i neden kabul etmedi

3 yıl önce

biar8

Durum çok ciddi yani :)

2 yıl önce

Tahaozr
Tahaozr

En az 3 çocuk

1 yıl önce

EsmaKurt6

the population is vital has same meaning but it didnt accept

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.