"Benim kocam her zaman okur."

Çeviri:My husband always reads.

4 yıl önce

8 Yorum


ranpu
ranpu

my husband reads always yazdım yanlış dedi, zaman ifadesinin nereye konduğunun önemi var mı?

4 yıl önce

omercito
omercito

Zarflar genellikle türlerine göre ve kullanıldıkları cümlelerdeki fiil türlerine göre fiilden önce veya sonra yer alabiliyor. İnternette "Adverb Placement" ya da "Adverb Position" şeklinde arama yaparak ilgili yazılara bakarsanız detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.

Örneğin burada, hangi zarf türlerinin hangi fiil türlerine göre, fiilin öncesinde mi sonrasında mı kullanılacağını gösteren güzel bir tablo var: http://faculty.washington.edu/marynell/grammar/AdverbPl.html

4 yıl önce

ranpu
ranpu

çok teşekkürler :)

4 yıl önce

KdrKT

my husband reads.everytime neden kabul edilmiyor

4 yıl önce

filikaa

My husband everytime reads neden olmuyor?

3 yıl önce

prensesfiyona

our husband :)

3 yıl önce

NehirAka1

Hoppidi nay nay

1 yıl önce

DogukanMhg

Konuda everytime gecmiyo da ondan

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.