1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "But orders are orders."

"But orders are orders."

Çeviri:Ama emir emirdir.

September 3, 2014

15 Yorum


sayginburak

"Ama emirler emirlerdir." neden kabul edilmiyor? tekil yazsak sonunda 's' var iyi anlaşılması için çoğul yazmanız gerek olur çoğul yazıyoruz kabul etmiyor.


vvsey

Bu bir deyim. Türkçede "emir emirdir" olarak kullanılabilir. Değil mi? Ama İngilizcede aynı şey çoğul olarak kullanılır. Orders are orders. Başka bir örnek: Türkçe: elma severim. İngilizce: I like apples.


znurKaranf

Bir şey soracağım : Türkçede Emirler diye bir şey var mı ?


Aysun165800

Inanmıyorum doğru çıktı! ingilizceyle aram yokken yükseldim tşk duolingo :)


snnkrdmn

Burada bir genelleme var çoğul s takısı o yüzden geliyor tek bir emirden bahsetmiyor bizim dilimize cevrimi emir emirdir


mehmetkulu

Orders kelimesi cogul degil mi?


blocer.gn

Telaffuz sıkıntısı var diye düşünüyorum


Bisnev99

Or orders cut the iron


ozali-07

Telaffuz da but sanki that der gibi çıkıyor. Yoksa ben mi yanlış duyuyorum...:)


muharremet2

Aynen oyle cikiyor


AknK6

"Siparişler emirdir" nasıl diyebiliriz ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.