"He wants an apple."

Tłumaczenie:On chce jabłko.

4 lata temu

18 komentarzy


Iqr4d

Jaką role spelnia "an" w tym zdaniu? Czy jest konieczne?

1 rok temu

Yola448704

He wants an apple - Chce jeść/zjeść/mieć/dostać jabłko

Duolingo, Chce (mu się) JABŁKA / Ma ochotę na jabłko

6 miesięcy temu

Julia558840

Super

8 miesięcy temu

POWERlifter93

Arka gdynia kurwa świnia

1 rok temu

kuba143328

Bo on chce a nie potrzebuje

1 rok temu

gril792362

Dfbr

2 lata temu

EwaCalw-Sr

Czemu nie zalicza odpowiedzi: ,,On chce jabłka"? Przecież on chce [kogo? czego?] (jednego) jabłka.

3 lata temu

Bartek_H
Bartek_H

On chce (kogo? co?) jabłko. To jest biernik.

2 lata temu

Yola448704

Nie, to nie jest po polsku. EwaCalw-Sr podała poprawne tłumaczenie rzucając przysłowiową perłę między wieprze...

6 miesięcy temu

Sylwia1446

Jablka to liczba mnoga ; )

6 miesięcy temu

JacekStank1

Czemu nie zalicza On potzebuje jabłko?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Po pierwsze, czasownik potrzebować łączy się z dopełniaczem, czyli
Potrzebuje [kogo? czego?] jabłka.

Po drugie, want znaczy chcieć. Potrzebować to need.

4 lata temu

kris59_8

chcieć też [kogo,czego] dlaczego nie zalicza on chce jabłka?

3 lata temu

martasekp

A czy potrafisz mi wyjasnic czemu jest wants a nie want ? :) Dzieki

3 lata temu

przemko06

Jezeli chodzi o ten czas terazniejszy to przy osobach he, she it do czasownika dodajesz 's' dlatego masz wants

3 lata temu

JanuszFlor

Trzecia osoba liczby pojedynczej: wants, runs, sleeps, itd.

3 lata temu

Klebsonka

Potrzebuje - need

4 lata temu

blackcat091

Bo on chce a nie potrzebuje. d:

2 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.