"Gazeta"

Tłumaczenie:A newspaper

4 lata temu

10 komentarzy


michalqart

w czasie lekcji podawane są nazwy bez "A" itp. Przy tłumaczeniu zawsze się znajdzie ale dlaczego ????? Przydałby się na początku lekcji opis zasad gramatyki.

4 lata temu

Julek710

Kurcze zawsze potrzeba A to jest niesprawiedliwe

3 lata temu

Jakubczykl

A ne ws pa per

2 lata temu

Kamil950456

Ok.

2 lata temu

Lily255786

Czemu nie można wstawiać,,The"

1 rok temu

Jessica241691

A newspaper znaczy gazeta ponieważ zaczyna się na spółgłoskę

2 lata temu

Hanusia873997

Ja tam zawsze se skracam i nie piszę a :-)))

1 rok temu

WeronikaR3

Wystarczy a newspawer

1 rok temu

JatL1Q

A ja nie napisałem a newspaper tylko poprostu newspaper.

11 miesięcy temu

Piotr678835

Już zostało poprawione i program uznaje "The".

7 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.