"Gazeta"

Tłumaczenie:A newspaper

4 lata temu

32 komentarze


michalqart

w czasie lekcji podawane są nazwy bez "A" itp. Przy tłumaczeniu zawsze się znajdzie ale dlaczego ????? Przydałby się na początku lekcji opis zasad gramatyki.

3 lata temu

Julek710

Kurcze zawsze potrzeba A to jest niesprawiedliwe

3 lata temu

olapw

Tomek

4 dni temu

Jakubczykl

A ne ws pa per

2 lata temu

olapw

Nreyoklj

4 dni temu

Kamil950456

Ok.

1 rok temu

Lily255786

Czemu nie można wstawiać,,The"

1 rok temu

WeronikaR3

Wystarczy a newspawer

1 rok temu

olapw

NaplsŽ1Qńbcmmmqlsmcndmlsmndmsnsndxjnz

4 dni temu

Jessica241691

A newspaper znaczy gazeta ponieważ zaczyna się na spółgłoskę

1 rok temu

Hanusia873997

Ja tam zawsze se skracam i nie piszę a :-)))

1 rok temu

JatL1Q

A ja nie napisałem a newspaper tylko poprostu newspaper.

10 miesięcy temu

Piotr678835

Już zostało poprawione i program uznaje "The".

5 miesięcy temu

WiktoriaVi8

Ja tylko napisałam paper i zaliczyło mi :)

11 miesięcy temu

jjakobi1

Nie powinno. Paper znaczy papier.

6 miesięcy temu

JustynaKam14

Łatwe bo paper bo gazeta jest z papieru

8 miesięcy temu

micha684580

Zawsze mam z tym ppppppppppprrrrrrrrrrrrrrrroooooooooooooobbbbbbbbbblemmmmmmmmmmyyyyyyyyyyyy

1 rok temu

marbax1

WTF? Dlaczegi ty stawiasz aż tyle liter?

11 miesięcy temu

boguszbat

Newspapper tez mize byc ale uznaje literowke

1 rok temu

AmeliaRogo2

Dlaczego nie może być the tylko musi być a

1 rok temu

Astral1135

To proste bo zawsze na początku dają coś na wielką literę.

1 rok temu

Zuzia425917

Ta aplikacja nie zna angielskiego

1 rok temu

sejo

News to wiadomości

1 rok temu

Karolabazi

Powiec kożeni

1 rok temu

ukaszGirtl

D,oeze,keevz

1 rok temu

ukaszGirtl

ok it26*53+/6900/600099mkn

1 rok temu

ukaszGirtl

XiB,,b,ubi,,

1 rok temu

hellocutegirls

Nowy papier xd

1 rok temu

Karolabazi

Powieccie kożeni

1 rok temu

paulina201430

Zrobilam odstemp i nie zaliczyli

2 lata temu

againpl

Roznie program newspaper traktuje :(

3 lata temu

Roni_princess

Nie rozumiem bez a powinno być uznane za literówke

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.