Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Gazeta"

Tłumaczenie:A newspaper

3 lata temu

10 komentarzy


michalqart

w czasie lekcji podawane są nazwy bez "A" itp. Przy tłumaczeniu zawsze się znajdzie ale dlaczego ????? Przydałby się na początku lekcji opis zasad gramatyki.

3 lata temu

Julek710

Kurcze zawsze potrzeba A to jest niesprawiedliwe

3 lata temu

Jakubczykl

A ne ws pa per

1 rok temu

Kamil950456

Ok.

1 rok temu

WeronikaR3

Wystarczy a newspawer

11 miesięcy temu

Lily255786

Czemu nie można wstawiać,,The"

1 rok temu

Jessica241691

A newspaper znaczy gazeta ponieważ zaczyna się na spółgłoskę

1 rok temu

Hanusia873997

Ja tam zawsze se skracam i nie piszę a :-)))

1 rok temu

JatL1Q

A ja nie napisałem a newspaper tylko poprostu newspaper.

8 miesięcy temu

Piotr678835

Już zostało poprawione i program uznaje "The".

3 miesiące temu