1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have ordered the meal."

"We have ordered the meal."

Çeviri:Biz yemeği sipariş ettik.

September 3, 2014

18 Yorum


Golfstream

sipariş verdik yazdım kabul etmedi. bu seçeneğide cevap şıkları arasına ekleyin.


Viforvendetta

alternatifleri buraya yazmak yerine raporluyoruz. o şekilde eklenebilir.


FsunKIZILT

Yemek siparis ettik kabul etmedi


ayse.kocalar

"The" oldugu icin yemegi demelisin


mehmet852244

Neden yemek degilde yemegi oluyor


prensess1453

The kelimeye i hali veriyor. Böylece bahsedilen şeyin bilinen bir şey olması sağlanıyor. The meal = yemeği oluyor.


husonet

Meal yerine food yazabilirmiyiz


prensess1453

Food yiyecek anlamına geliyor. Meal ise öğün anlamındaki yemek oluyor


Denisetiny

Biz yemek sipariş ettik dedim kabul etmedi neden yemeği denmesini isriyor ki?


prensess1453

Çünkü the meal yazıyor


Krat679703

Biz yemek siparisi verdik dedim kabul etmedi. Birde bu to,of,at ne anlam katar nerelerde kullanilir biri aydinlata bilirmi tskler


Umut502667

Cümlede yemeği dediği için , yemeği olarak çevirmeliyiz. Burada orjinal metni anlayıp anlamadığımızı, farkındalığı ölçüyor.


sevde221085

Ordered veye demek diyil mi


Mesut969973

Siparişi veren biziz ama yemeğin diye yazıyoruz düzeltilmeli bence


SalihEkinci

Neden yemek kabul etmiyor


incikin_

"the meal" cümlede nesne konumunda. Türkçede ismin "-i" (belirtme hali) gibi düşünebilirsiniz.

"We have ordered a meal."
(= Biz yemek sipariş ettik.)

"We have ordered the meal. "
(= Biz yemeği sipariş ettik.)


KadirGta

The meal demelisiniz cunku herkesin bildigi birseyi dile getiriyorsunuz


Gneraygnne

Biz yemeği sipariş verdik. Dedim kabul ermedi. Ettik ve verdik aynı şey anlam olarak!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.