1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She tries on the shoes."

"She tries on the shoes."

Fordítás:Felpróbálja a cipőket.

September 3, 2014

9 hozzászólás


olmik

nem, mert az"on" a "tries"-hez tartozik, tries on - felpróbál


Gizus123

Azt nem jelentheti, hogy "kipróbálja a cipőkön" pl. az új cipőkrémet?


attila.vaj

A “kipróbálja a cipőket" nem jó?


ironcameleon

Nem.
try on - felpróbálni
She tries on - felpróbálja
She tries on the shoes. - Felpróbálja a cipőt/cipőket.


Tibi908950

Felpróbálja a cipőt. Ennek is jónak kellenne lennie, nem?


Baldr10

Cipőt próbál - Ennyi Mostmár tényleg azért, elég a hülyeségből. . . . . . . . A cipőt próbálja - már jó.


ironcameleon

try on = felpróbál


Baldr10

Nem vitatom. Viszont magyarban a cipőt próbál, vagy a cipőt felpróbál gyakorlatilag ugyanaz.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.