Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Ea nu mănâncă nici pește nici cașcaval."

Traducere:She eats neither fish nor cheese.

acum 4 ani

5 comentarii


ValentinMelen

E corect ?

acum 4 ani

Lacri13

"Neighter...nor" e expresia "nici...nici" asa cum "eighter...or" inseamna "si...si" daca nu ma insel :)

acum 3 ani

EugenArnautu

She not eats = Ea nu mananca ...prin urmare She eats =Ea mananca. De ce aici se traduce "She eats" prin "Ea nu mananca".

acum 2 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Nu există "She not eats.". Forma negativă este "She does not eat.".

Expresia "neither X nor Y" = "nici X nici Y" se folosește în engleză alături de un verb la forma afirmativă, dar în română se folosește alături de un verb la forma negativă (pentru că în română se folosește dubla negație). De aici apare diferența.

acum 2 ani

IONBALU

she does not eat nor fish nor cheese- nu este corect asa?

acum 2 ani