A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He is a man of action."

Fordítás:Ő a tettek embere.

0
3 éve

4 hozzászólás


Balna1988
Balna1988

Ez nem úgy lenne, hogy: He is THE man of action?

2
Válasz3 éve

Touwer73
Touwer73

Miért nem teszi tobbesbe az action-t? ...ha már a tettek embere.

0
Válasz3 éve

nagyenyed

mert angolul úgy mondják, magyarul meg másképp mondjuk. Ez egy jelzős szerkezet, amit magyarul többesszámban használunk.

1
Válasz3 éve

jokutine

A cselekvések embere nem lehet jó?

0
Válasz3 éve