"Eu vorbesc în somn."

Traducere:I speak while I sleep.

September 3, 2014

15 comentarii
Această discuție este blocată.


MarianNegr10

I speak when i sleep de ce nu merge


madalina.ceban55

When in traducere inseamna cind , dar acolo verbulnu este sleep dar sleeping si while se traduce in


ZlataruCamelia

Trebuia sa scri I speak while I sleep


TaSaDi

Varianta propusa de tine este corecta pt acest text. Nu ai gresit cu nimic. Problema vine din variantele limitate setate de voluntarii ce se ocupa de traducerile astea, atat


Gabi693392

Eu am scris:"I talk in my sleep" si nu a acceptat....chiar daca inseamna acelasi lucru


CristinaMatei.00

De ce nu merge si during in loc de while ?


Nadia315508

• "In timp ce” se traduce prin ”as” sau ”while” și după trebuie să urmeze o acțiune (un verb). • în timpul” se traduce prin ”during” și după, trebuie să urmeze un substantiv, de exemplu ”în timpul [nopții/vacanței/plimbării/micului dejun]”.


TaSaDi

E corect si asa, doar raspunsurile de pe Duolingo sunt limitate. Traducerile nu sunt facute de profesionisti, doar voluntari dornici sa ajute


Bellatrix27Black

I speak in sleep de ce nu e corect?


Bebe970945

Ce pronunție au pentru "while"


TaSaDi

Nu cunosc semnele pentru pronuntiem insa in literele romanesti este :"uaiăl"


BejinariuB1

Traducerea ta DUOLINO este: I vorbesc în timp ce eu dorm'


Lucia324756

E corect cand vreti


Florentina873681

Suntem la nivel de începători,totul este mai limitat.cei care postează înseamnă că știu engleză mai avansat și trebuie să caute o altă aplicație pentru nivelul lor.noi credem că sunt greșeli dar ei(voluntarii) consideră că varianta propusă de ei este ok și așa trebuie să facem.eu am inceput de la000.multumesc


cosminamar73751

I speak in my sleep- este corect, dar nu acceptat. ar fi fost corect sa formulati romaneste: eu vorbesc in timp ce dorm.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.