1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Not your children!"

"Not your children!"

Traducere:Nu copiii tăi!

September 3, 2014

6 comentarii


HociungRox

Hmmm ....sincer cred ca ar trebui sa scrimbati propozitia ,poate "Nu sunt copii tai! " in loc de "Nu copii tai !",e doar o sugestie :)


iascisinmaria

nu am pus un "r" amarat si mi-a taiat tot mai trebuie inbunatatit serios acest site


AncaE.

Este o diferenta dintre "you" si "your". Una e sa spui de exemplu "This is your cat" si alta e "This is you cat" care e total gresit.


morarudaniel

unul este la singular doua la plural


ginardo1

Am uitat sa pun r la cuvantul " your"


DanaNeagoi

What, ce propoziție mai e și asta

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.