"Notyourchildren!"

Traducere:Nu copiii tăi!

acum 4 ani

6 comentarii


HociungRox

Hmmm ....sincer cred ca ar trebui sa scrimbati propozitia ,poate "Nu sunt copii tai! " in loc de "Nu copii tai !",e doar o sugestie :)

acum 4 ani

iascisinmaria

nu am pus un "r" amarat si mi-a taiat tot mai trebuie inbunatatit serios acest site

acum 2 ani

AncaE.

Este o diferenta dintre "you" si "your". Una e sa spui de exemplu "This is your cat" si alta e "This is you cat" care e total gresit.

acum 1 an

morarudaniel

unul este la singular doua la plural

acum 3 ani

ginardo1

Am uitat sa pun r la cuvantul " your"

acum 2 ani

DanaNeagoi

What, ce propoziție mai e și asta

cu 4 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.