1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I cannot pay for you."

"I cannot pay for you."

Fordítás:Nem tudok helyetted fizetni.

September 3, 2014

6 hozzászólás


Bauer01

Nem tudok fizetni neked. Ha fizetni nem tudok ahogy az angol szórend a jó! Ha csak neked nem tudok fizetni akkor a fenti szórend a helyes! Az egyszerű mondatoknak ez a hibája, hogy nem tudni semmit.


szizsike1

Miért helyetted?


naggiolt

Ezt én sem értem, hogy jött a képbe?!


naggiolt

Közben jelentettem, mert játék közben csak helyetted szót fogad el, itt meg nekedet ír.


GrdosMari

az hogy lenne,hogy nem tudok neked fizetni


Viego67

I cannot pay to you. Szerintem

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.