Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"She drinks water."

Tłumaczenie:Ona pije wodę.

4 lata temu

19 komentarzy


xmoniczkax.567

ten system uczenia jest bardzo dobry systematycznie robi sie wszystko i niewiem jak ktos możę żle pisac o tej gre;

3 lata temu

lol266238

pijewode napisałem bez spacji

2 lata temu

GRETA484644

Dlaczego drinks a nie drink?

1 rok temu

Gugu-22

Ponieważ I drink You drink He she it drinks We drink They drink

6 dni temu

BialaDusza15

Dlaczego jest drinks a nie drink?

3 lata temu

DeamonA1

Dlatego że w 3. osobie lp tego czasu dodajemy końcówkę -s

3 lata temu

Kapucynka3

To prawda

2 lata temu

Gugu-22

Poniważ I drink You drink He she it drinks We drink They drink

6 dni temu

ALEXANDRA80113

Bo jjest to trzecia osoba he she lub it

1 rok temu

Dominik353959

Jakie to jest irytujące jak raz jest e i wyskakuje że zrobiłem literówke a czasami ę i od razu błąd xdd

2 miesiące temu

Taron12901

Dlaczego drinm a ne drinks

10 miesięcy temu

olusia4554

czyli np gdy mamy słowo he, she lub it tak bo też nie rozumiem

3 lata temu

Gugu-22

Poniważ I drink You drink He she it drinks We drink They drink

6 dni temu

natalaszka92

Jest ok

4 lata temu

patrycja.l2

Kiedy tzrba napisać np drinks , A kiedy drink ?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Końcówkę -s dodajemy do czasownika w czasie teraźniejszym w 3. osobie l. pojedynczej.

4 lata temu

olciawin

Ale tylko w czasie Present Simple o ile się nie mylę. Jeśli tak to proszę mnie poprawić.

3 lata temu

olciawin

*Jeśli nie...

3 lata temu

IgorGora

To nic

3 lata temu