"Kérlek, ne ébreszd fel most."

Fordítás:Please, do not wake her now.

4 éve

15 hozzászólás


lazacz

Ide vajon a him miért nem jó?

4 éve

pinholik
pinholik

:Please, do not wake him now. ez szerintem helyes

3 éve

eminens2

Elfogadja. 2018.07.18.

4 hónapja

kredenc1

Jeleztem a hibát.

3 éve

belferegtamadas

please do not wake him up now - nem fogadta el...

3 éve

3enedekKi55

Én is ezt írtam. Gyanítom, az "up" része a helytelen. Az csak akkor kell, ha valaki felébred, nem akkor ha ébresztik.

3 éve

Sztankay54

Magyarázat hiányzik piszkosul

2 éve

tG7UeGnw

jót írtam!!!!!!!!!

1 éve

tG7UeGnw

kérlek ne ébreszd fel most -EZT ÍRTAM ELŐSZÖR IS miért nem fogadja el a helyes választ?????

1 éve

veva54
veva54

beragadt a rendszer, hibát ír ki, mikor nincs hiba!

1 éve

veva54
veva54

valaki???

1 éve

tG7UeGnw

"Nagyon gyakoriak a visszautasítások a jó válaszra, nem vagyok kezdő, csak kiváncsiságból és szórakozásból "játszom", és válaszolok, de néha megmérgesedve törlöm az egészet, mert a jó válaszaokra elutasító választa ad......egyébként ez teljesen amerikai angol,... Aki kezdő, annak vért kell izzadnia, ha innen akar megtanulni beszélni......Idegenvezető vagyok, még nem találkoztam olyan gyakorlati kifejezésekkel, melyek ebben a munkában és az utazásoknál előfordulnak....megérkezel egy repülőtérre, hiába verték a fejedbe a "siblinget"....hogyan indulsz el onnan és hová??? balra? jobbra? előre? hátra? hol van a buszmegálló, vonat, hol a szállodám? hol az ingóformációs iroda stb??? fontosabbak, mint a nagynéni és nagybácsi., katonatiszt stb......

1 éve

DavidZahum

Igaz, hogy régebbi (azt írja, "1 éve") a hozzászólásod, de én 4 hónapja használom és bőven voltak ezzel kapcsolatos kérdések.

1 hete

IlonaSebes

Kétszer írják ugyanazt, és én előszörre bejelöltem mind a kettőt, mert teljesen egyforma, erre kiírja, hogy hibás. Most bejelöltem az elsőt, ami a 2-es számmal volt jelölve, erre kiírja, hogy a harmadik a jó, ami pedig ugyanaz, mint a második! Ennyire nem lehetnek figyelmetlenek!

1 éve

PkozdiErika

Kétszer van a helyes válasz. Ha mindkettőt bejelölöm, hibásnak fogadja el a választ

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.