Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"I eat sandwiches."

Traducere:Eu mănânc sandviciuri.

acum 3 ani

6 comentarii


LaurentiuB16

Are dreptate fantomitzah stai tu ești profesionist

acum 3 ani

Lilia840955

Wow acum pot vorbi in engleza vik recomant

cu 9 luni în urmă

Alex9931

De ce sa pus es la sfarsit???

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru plural, se adaugă sufixul ”-es” pentru majoritatea substantivelor care se termină în:

  • -ch”: watch - watches (ceas)
  • -s”: bus - buses (autobuz)
  • -ss”: dress - dresses (rochie)
  • -sh”: dish - dishes (farfurie)
  • -x”: box - boxes (cutie)

Dar pot exista și excepții de la anumite reguli.

acum 3 ani

magdalena19781

Mersi pentru explicatie nici eu nu intelegeam de ce sa pus ,,es''

cu 9 luni în urmă

KonanNango

Si io

cu 6 luni în urmă