1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I eat sandwiches."

"I eat sandwiches."

Traducere:Eu mănânc sandviciuri.

September 3, 2014

9 comentarii


Clau2006B

Are dreptate fantomitzah stai tu ești profesionist


Lilia840955

Wow acum pot vorbi in engleza vik recomant


Alex9931

De ce sa pus es la sfarsit???


fantomitzah

Pentru plural, se adaugă sufixul ”-es” pentru majoritatea substantivelor care se termină în:

  • -ch”: watch - watches (ceas)
  • -s”: bus - buses (autobuz)
  • -ss”: dress - dresses (rochie)
  • -sh”: dish - dishes (farfurie)
  • -x”: box - boxes (cutie)

Dar pot exista și excepții de la anumite reguli.


magdalena19781

Mersi pentru explicatie nici eu nu intelegeam de ce sa pus ,,es''


AlexiaREAC

ca e la plural

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.