"You appear sad."

Μετάφραση:Φαίνεσαι λυπημένος.

September 4, 2014

5 σχόλια


rxan90

Θα ήταν καλύτερο να χρησιμοποιήσει κάποιος "you look sad" ή "you seem sad". "You appear sad" ακούγεται λίγο παράξενο σε έναν φυσικό ομιλητή τον Αγγλικών!

September 4, 2014

jeanprendiville

It seems to me "you appear sad" is used quite frequently. I don't see a big difference between "she seems sad" and "she appears sad". If you were talking to some one you would probable say " you look sad" but if you were talking about someone you would likely say " she seems sad" or she appears sad".

October 30, 2014

mptmpt

To "look sad" ήταν στην λίστα με τις εναλακτικές. Πρόσθεσα και το "seem sad". Αυτά βέβαια γίνονται δεκτά όταν η άσκηση δίνει την πρόταση στα Ελληνικά και ζητάει την μετάφραση στα Αγγλικά. Από Αγγλικά σε Ελληνικά θα το προσθέσουμε αργότερα.

September 6, 2014

kalelsa

Δείχνεις θλιμμένος. Γιατί είναι λάθος?

November 12, 2018

MarsTheSoap

Δεν είναι λάθος! Είχε παραλειφθεί το "δείχνεις" από τις εναλλακτικές, αλλά τώρα προστέθηκε. Ευχαριστούμε για την υπόδειξη!

November 12, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.