"Youappearsad."

Μετάφραση:Φαίνεσαι λυπημένος.

πριν από 4 χρόνια

5 σχόλια


rxan90
rxan90

Θα ήταν καλύτερο να χρησιμοποιήσει κάποιος "you look sad" ή "you seem sad". "You appear sad" ακούγεται λίγο παράξενο σε έναν φυσικό ομιλητή τον Αγγλικών!

πριν από 4 χρόνια

jeanprendiville

It seems to me "you appear sad" is used quite frequently. I don't see a big difference between "she seems sad" and "she appears sad". If you were talking to some one you would probable say " you look sad" but if you were talking about someone you would likely say " she seems sad" or she appears sad".

πριν από 4 χρόνια

mptmpt
mptmpt

To "look sad" ήταν στην λίστα με τις εναλακτικές. Πρόσθεσα και το "seem sad". Αυτά βέβαια γίνονται δεκτά όταν η άσκηση δίνει την πρόταση στα Ελληνικά και ζητάει την μετάφραση στα Αγγλικά. Από Αγγλικά σε Ελληνικά θα το προσθέσουμε αργότερα.

πριν από 4 χρόνια

kalelsa
kalelsa

Δείχνεις θλιμμένος. Γιατί είναι λάθος?

πριν από 1 μήνα

MarsTheSoap
MarsTheSoap
Mod

Δεν είναι λάθος! Είχε παραλειφθεί το "δείχνεις" από τις εναλλακτικές, αλλά τώρα προστέθηκε. Ευχαριστούμε για την υπόδειξη!

πριν από 1 μήνα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.