1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The season is from February …

"The season is from February to March."

Fordítás:Az idény februártól márciusig tart.

September 4, 2014

8 hozzászólás


crystalkery

Az évszak februártól márciusig van? Talán tart, nem? Ha a tartalommal nem foglalkozok, csak a nyelvtannal. Én ugyanezt írtam, de helyesen nem volt jó. :)


TimiTrk

Az IDÉNY? Azt írja: Az idény februártól márciusig tart. Mii?


boti387647

Magyarul is használjuk, pl horgász, vagy vadász szezon és horgász idény...


Mriusz5

Kacsavadászat! Nem! Nyúlvadászat!


Bogoj

A megadott helyes megoldás: Az évead februártól márciusig tart. Én ugyan évadot írtam, de elfogadta azzal a kitétellel, hogy van a megoldásomban egy elírás. Jelenteném, de nincs olyan lehetőség, hogy rossza megoldásuk...


Rita38707

Szezon és az idény ugyan az!


Edit213692

Miért nem jóa szezon .


Bsze-SzabH

Nem is ismertem azt a szót, hogy idény

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.