A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The season is from February to March."

Fordítás:Az idény februártól márciusig tart.

3 éve

6 hozzászólás


TimiTrk

Az IDÉNY? Azt írja: Az idény februártól márciusig tart. Mii?

7 hónapja

boti387647

Magyarul is használjuk, pl horgász, vagy vadász szezon és horgász idény...

4 hónapja

myplay5656

az évszak miért nem jó ?

3 éve

juhaszildi
juhaszildi

Mert februártól márciusig nem tart évszak. De az időszak jó.

3 éve

crystalkery

Az évszak februártól márciusig van? Talán tart, nem? Ha a tartalommal nem foglalkozok, csak a nyelvtannal. Én ugyanezt írtam, de helyesen nem volt jó. :)

3 éve

Bogoj
Bogoj

A megadott helyes megoldás: Az évead februártól márciusig tart. Én ugyan évadot írtam, de elfogadta azzal a kitétellel, hogy van a megoldásomban egy elírás. Jelenteném, de nincs olyan lehetőség, hogy rossza megoldásuk...

2 hónapja