"Food is in these boxes."

Traducere:Este mâncare în aceste cutii.

September 4, 2014

40 de comentarii
Această discuție este blocată.


cipriansicoe

Nu merge "in aceste cutii este mancare"?


lau850681

In these boxes is food


LidiaG2

Mancare este in aceste cutii, subiectul sta in fata, apoi predicatul, de regula.


Gore590219

Mâncarea este în aceste cutii


Laurentiu1994

Aveti respect si multumitii acestei persoane care a creat acest site. Numai fiti nesimtiti. Nota 10+ pentru dulingo ✊


lm77777777

Tot respectul, dar daca sunt erori trebuie sa ne facem ca ploua?


locirepedere

Nu trebuie sa te faci ca ploua. Daca descoperi o greseala aia optiunea "Raporteaza o problema/eroare". Nu trebuie sa vorbesti urat sau sa o faci pe nebunul.


AdriGeek

Ar fi trebuit sa scrie "The food is in these boxes"


AdrianAvra10

da si eu ma intreb de ce oare nu e asa :) pentru ca daca nu e mancarea in general dar noi vorbim de o anumita mancare cred..


GabrielNis12

Nu se refera la o anumita mancare. Comparati "mancare este (puteti gasi) in aceste cutii" cu "mancarea (articulat) este (se gaseste, se afla toata) in aceste cutii".


simonaschatz

daca ar fi la sfarsit semnul "! " atunci merge,dar asa nu.Ori spui "mancarea este in aceste cutii" ori "in aceste cutii este mancare"


Maria-Capu

Nu suna deloc bine, era sa ma incurc....


HedBlaz73

Hrana si mancare sunt sinonime,de ce se considera eronata utilizarea cuvantului hrana?


IustinPatras

Nu sunt sinonime au doar sens apropiat.


mironliviu

"Totusi, care e diferenta, daca nu sunt sinonime? Si cum traduci cuvantul "hrana"in lb engleza?


Felicia261335

Nu e corect ceea ce spune


ColteanuDa

Nu este corect food is in these boxes!!! Ar trebui there is food in the boxes


WarsawWill

Eu (britanic) sunt total de acord.


Razvan134121

mancarea este articulat cu articol hotarat "-a", mancare nu este articulat nici hotarat nici nehotarat, deci nu e aceeasi chestie


petruzogor

This or these boxes auzul nu este suficient de bun


ComanAlbert

Mâncarea este in aceste cutii.


dumitru-05

Mîncare este în aceste cutii. ar trebui să fie acceptat


cipriansicoe

este vorba despre emphasis, adica este scos in evidenta lucrul care este in acele cutii prin inversiunea respectiva


mironliviu

"Hrana este in aceste cutii" De ce nu e corect "hrana" in loc de mancare"?


mironliviu

este hrana..... de ce este gresit?


ana854416

Asa am scris si eu! "Este mancare in aceste cutii" si nu a fost acceptat raspunsul meu . Oare de ce ?


Vasile307217

There are food in these boxes ....cred că așa ar fi mai corect după traducerea Duolingo ...


Nistria1

„Este mâncare în aceste cutii” = There is the food în these boxes.


WarsawWill

Nu folosim "the" cu "there is". Și este "mancare".


PopaDomoko

There are food in these boxes .


WarsawWill

"There is food in these boxes"


lena_31

It is not write


IlieGiurca

Ne conformăm după Duo...


Cristian314351

Dupa atâtea comentarii negative, varianta din curs mi se pare chiar foarte buna


CiprianPet1

Ce sa zic nota 10 eu zic 5


BeoWulf536633

De ce 'e mâncare' e diferit/neacceptat față de 'este mancare'..?..


Viorica244840

Varianta ,, Mâncarea este în aceste cutii,, de ce nu este buna?


GheorgheSi14

Sunteți ❤❤❤❤❤❤

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.