"The decade ends today."

Fordítás:Ma ér véget az évtized.

4 éve

7 hozzászólás


apetervari

Ma az evtized veget er" miert nem jo?

4 éve

malyacska

Én is ezt írtam és nekem se fogadta el!

3 éve

Szabcsi04

Jelentettétek már?

2 éve

Sztankay54

A dekád magyarul bevett szó.Miért nem lehet elfogadni ?

2 éve

VfoneDroid

Ma az évtized véget ér: még mindig nem elfogadott. Jelentettem.

1 éve

IstvnTakcs13

A duolingo tanuljon meg magyarul. Mi magyarok talàn tudunk

1 éve

kisnyul87

nekem sem fogadta el :/

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.