1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "What is the alternative?"

"What is the alternative?"

Traducere:Care este alternativa?

September 4, 2014

5 comentarii


iulian.mar

Cum s-ar spune: "Ce este alternativa?", cu sensul de "ce inseamna"?


CostacheIonut

"what's mean the alternative? "


Johanna_Blue

"What is an alternative?"=" Ce este o alternativa?" (in acelasi sens in care intrebi ce este o licenta?"). Sau pur si simplu "What does <alternative> mean?"


adrian213213

ce spune nu se potriveste cu traducera


andreea.se2

Mie îmi pronunța alternative

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.