Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"What is the alternative?"

Traducere:Care este alternativa?

acum 3 ani

5 comentarii


iulian.mar

Cum s-ar spune: "Ce este alternativa?", cu sensul de "ce inseamna"?

acum 3 ani

CostacheIonut

"what's mean the alternative? "

acum 1 an

andreea.se2

Mie îmi pronunța alternative

acum 2 ani

Johanna_Blue

"What is an alternative?"=" Ce este o alternativa?" (in acelasi sens in care intrebi ce este o licenta?"). Sau pur si simplu "What does <alternative> mean?"

acum 2 ani

adrian213213

ce spune nu se potriveste cu traducera

cu 4 luni în urmă