"What is the alternative?"

Traducere:Care este alternativa?

acum 4 ani

5 comentarii


iulian.mar

Cum s-ar spune: "Ce este alternativa?", cu sensul de "ce inseamna"?

acum 4 ani

CostacheIonut

"what's mean the alternative? "

acum 1 an

andreea.se2

Mie îmi pronunța alternative

acum 3 ani

Johanna_Blue

"What is an alternative?"=" Ce este o alternativa?" (in acelasi sens in care intrebi ce este o licenta?"). Sau pur si simplu "What does <alternative> mean?"

acum 3 ani

adrian213213

ce spune nu se potriveste cu traducera

cu 7 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.