1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Is he ever here with you?"

"Is he ever here with you?"

Traducere:Este el vreodată aici cu tine?

September 4, 2014

8 comentarii


atalantic

El este vreodata aici cu tine? - nu-i corect?


fantomitzah

Ba da, se acceptă și acea variantă.


0rbital

De ce nu se accepta; ,,Este vreodata el aici cu tine?" Multumesc!


rodicatcaciuc

ever oricând mereu niciodata vreodată foarte


marius695559

Pentru a intelege locul adverbului in propozitie http://grafitgroup.ro/lectii/adverbul_engleza.php


Vio978161

Este el aici cu tine vreodată- ar trebui să fie acceptat, deși topica nu este cea mai "fericită"

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.