Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I drink orange juice."

Переклад:Я п'ю апельсиновий сік.

4 роки тому

9 коментарів


Freeman_ua

В контексті до кольорів це речення не має відношення.

3 роки тому

lei.04

повність згодний

3 роки тому

Sorokas

Не зрозуміло чи це сік помаранчевого кольору чи сік із апельсинів.

2 роки тому

tarasig

цілком згоден

2 роки тому

YaIgor

I drink orange juicе

3 роки тому

vika_barshchuk

Чому спочатку вони писали "I drink a yellow juice" з артиклем, а потім вже "I drink orange juice" без артикля? Не розумію

8 місяців тому

wAIp11

А в мене все під контролем

7 місяців тому

volli6

Часто путаю, замість "сік" пишу "сок" :))

3 роки тому

lei.04

це вже суржик

3 роки тому