"Nosisz buty."

Tłumaczenie:You wear shoes.

4 lata temu

8 komentarzy


monia123monia123

Nie napisałam "you" a jak patrzałam co to znaczy to pisało "czytasz, ty czytasz " itd.!

3 lata temu

olciawin

You to znaczy Ty lub Wy ale okej. Proponuję to zgłosić poprzez flagę. Może to zlikwidują.

A tak na przyszłość to co napisałaś to tryb rozkazujący))

3 lata temu

Bublegum123

Napisałam ,,you" a mi nie zaliczyło

4 lata temu

rap.hael.1

A mi zaliczylo

3 lata temu

misiu123
misiu123

Ja napisalem z malej i mi zaliczylo

3 lata temu

xmoniczkax.567

No a co... Nie zalicza bez ''shifta''?

3 lata temu

Kujinka

Dlaczego? Bo z małej?

3 lata temu

Misia2233

Z małej też zalicza

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.