Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I do not like having a car."

Tłumaczenie:Nie lubię posiadać samochodu.

-1
3 lata temu

27 komentarzy


Ksiadz27

Nie lubię posiadać samochodu? Co to oznacza? Zaczynacie bzdury wymyślać!

47
Odpowiedz3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Like znaczy lubić/podobać się. To zdanie powinno być przetłumaczone jako Nie podoba mi się posiadanie samochodu.

60
Odpowiedz3 lata temu

Yola448704
Yola448704

Lubię, czy Nie lubię mieć samochodu?
Samochód ułatwia mi życie, ale są takie dni,
że naprawdę nie lubię mieć samochodu.

2
Odpowiedz4 miesiące temu

Gienio1
Gienio1

No popieram za duzo wymyslanych bzdur ktore zaprzeczaja sie wzajemnie i sprowadzaja blednego myslenia, dajcie sobie z tym siana.

6
Odpowiedz2 lata temu

Piku516629
Piku516629

Trochę nie rozumiem sensu tego zdania.

6
Odpowiedz1 rok temu

arko04

Co za durne zdanie. Jedne z najgłupszych

5
Odpowiedz2 lata temu

JanKowalsk61389

Głupie zdania to dopiero zobaczysz w następnych poziomach. To przy nich brzmi jak mądrość wypowiedziana przez mędrca.

8
Odpowiedz1 rok temu

Magda146920

Powinien tu powstać ranking głupich zdań. Np. " nie ma braku wysiłku" -there is no lack of effort

1
Odpowiedz1 rok temu

Pailina2

Myślę, że czasem twórcy tego kursu wiedzą co robią i pomagają nam zapamiętać właśnie takie głupie zadania. Przez to, że to zdanie było takie dziwne łatwo go zapamiętałam. Później podczas rozmowy po angielsku, kilka razy użyłam tamtych wyrazów (oczywiście osobno). Szybko sobie przypomniałam jak jest wysiłek i brak czegoś. Dwa razy zaczynałam naukę angielskiego i szybko kończyłam na podstawowym poziomie, a dzięki Duolingo mogę rozmawiać i pisać. Wspaniały jest ten program. Uczę się dalej, spokojnie i powoli do przodu. Od native speakera wiem, że nie można się spieszyć. Życzę wszystkim wytrwałości, róbcie sobie ćwiczenia i krok po kroku do przodu ;))), zgłaszajcie błędy, a w komentarzach pomagajcie z gramatyką, a nie róbcie facebooka, pozdrawiam

10
Odpowiedz1 rok temu

prosiaki2

Popieram

2
Odpowiedz5 miesięcy temu

Magda146920

bez sensu

4
Odpowiedz2 lata temu

buskes76

To zdanie jest bardzo sensowne, po prostu większość Polaków go nie rozumie...
W metropoliach zachodniej Europy (i nie tylko) posiadanie auta przysparza właścicielom dużo kosztów i kłopotów i DUŻO WYGODNIEJ a także TANIEJ jest korzystać z rozbudowanej i dobrze zorganizowanej komunikacji publicznej, taksówek itp. biorąc pod uwagę duże opłaty za parkowanie bliżej centrum, nawet pod swoim mieszkaniem oraz wysokie opłaty (ubezpieczenia itp) tym bardziej za starsze auta które pomimo że są tańsze to generują dużo wyższe koszty jak np dodatkowo jakakolwiek zauważona kapka oleju czy płynu pod samochodem to wycofanie takie auta z ruchu i konieczność napraw, później dodatkowego przeglądu itd.. i dlatego te auta jadą do nas na lawetach powodując radosne zdumienie ich poprzednich właścicieli jak za takiego rzęcha można było w ogóle dać jakiekolwiek pieniądze... ale nas to też niestety czeka Polacy :/ i będzie to straszne bo kiedy dużo zamożniejszy od nas zachód Europy jeździ po mieście małymi, małolitrażowymi samochodzikami żeby było ekologiczniej, taniej, łatwiej zaparkować to my mamy mentalność amerykańską... musi być fura gabarytowa, żeby sąsiedzi widzieli że na stać, nie ważne że ma grubo ponad 15 lat, sypie się i pali jak smok czyli i tak większość czasu stoi na osiedlowym parkingu... można by za tą kasę kupić o połowę młodsze, funkcjonalne małe auto którym by nam służyło dużo lepiej, częściej i taniej ale nie bo... MUSI BYĆ GABARYT !!! a jak stoi to niewiele kosztuje ;) ... do czasu za pare, góra paręnaście lat będą kroić takich kierowców po kieszeni jak kiedyś Robin Hood po lesie bogatych... a wtedy zrozumiecie do końca sens tego zdania

3
Odpowiedz1 rok temu

Isa0072

Durne

2
Odpowiedz2 lata temu

Joeq12

Bez większego sensu

1
Odpowiedz2 lata temu

xXzulgaming_Xx

wkurzają mnie takie durne zdania

0
Odpowiedz1 rok temu

BeataNiemi2

Gorzej niż translator. Przykre.

0
Odpowiedz1 rok temu

cOOKIe_OK

Hakuna matata!

-1
Odpowiedz11 rok temu

Syluro

Ten kurs jest coraz gorszy dramat

-2
Odpowiedz1 rok temu

Nacziwa

Ja też...

-2
Odpowiedz1 rok temu

JolantaNie3

Napisałam dobrze

-2
Odpowiedz10 miesięcy temu

stanislawapikus

czy tu nie nalezalo nAPISAC"i DO NOT HAVING OF A CAR.?

-2
Odpowiedz8 miesięcy temu

DanielDahl10

Powinno byc przetlumaczone jako nie lubie prowadzic samochodu

-4
Odpowiedz2 lata temu

buskes76

"Nie lubię prowadzić samochodu" -
"I do not like driving a car"/
"I do not like to drive a car"

4
Odpowiedz1 rok temu

AnnaWojtko1

Dlaczego prowadzić?

1
Odpowiedz1 rok temu

AlinaBujew

Raczej nie lubię mieć samochodu. Niestety nie tłumaczy r ewszystkiego dosłownie

0
Odpowiedz1 rok temu