Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"I listen because you speak."

Переклад:Я слухаю, тому що ви говорите.

3 роки тому

11 коментарів


xrustynka

Якщо ви ввели синонім слова, і вам пише що неправильно, значить в программу, просто не внесено це слово Можна про це повідомити модератору

2 роки тому

basmur
basmur

У перекладі до слова «because» варто додати «бо»: «Я слухаю, бо ти говориш».

1 рік тому

terkross

Я слухаю, тому що ти говориш. В англійській, здається, ти і ви - одне й те ж саме?

1 рік тому

Mykolaj77

Я слухаю, оскільки Ви говорите

2 роки тому

ASvi691599

Я слухаю що ви говорите

9 місяців тому

Fb8U1
Fb8U1

Не полінувався заглянути у словник, щоб переконатись, чи не із словника Ви взяли because - що? Ні, тільки Тому що.

9 місяців тому

anna159881

В мене правильно

7 місяців тому

anna159881

Клас

7 місяців тому

C9Rd3

Люди тут 28 запитань

7 місяців тому

1C4H1

У мене все правильно!!!

3 місяці тому

xTaD10

Я слухаю те що ви говорите або я слухаю ваші слова це також варіанти

2 місяці тому