1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Що в них особливого?"

"Що в них особливого?"

Переклад:What is special about them?

September 4, 2014

9 коментарів


Vq6e1

"About" означає "про". Чому це слово використане в реченні? Як це слово може узгоджуватися зі змістом?


9etk7

В English прийменники, займенники, сполучники не завжди відповідають нашим. Наприклад: платити за - pay for, тобто дослівно платити для. Просто треба запам'ятовувати і нема на то ради.


gtc2015

"About" означає "про".

Якби ж тільки це...
Я тут якось викладав список https://forum.duolingo.com/comment/30949020?comment_id=31211011


OrysiaKurman

what is so special about them можна додати як правильний)


gtc2015

"Такого особливого" і "особливого" - це ніби не одне й те саме. Чи тут є якісь особливості?


Candys310191

Для мене це речення дивне..Но воно правильне


RomanKrish

What special they have


Svitlan-ka

Чомусь я теж не так переклала "what they have a special?"


achik7

Тут мається на увазі що особливого в них самих, а не що вини мають(якийсь предмет). І якщо використовувати have то вже і добавляйте do.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.