"She loves her children."

Traducere:Ea își iubește copiii.

September 4, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


bia.anghel

Children- copil Childrens-copii De ce nu e corect : Ea isi iubeste copilul ?


fantomitzah

Singular: ”child” = ”copil” ; ”the child” = ”copilul”
Plural: ”children” = ”copii” ; ”the children” = ”copiii”
Nu există ”childs” sau ”childrens”. Fiți atenți la indicii!


Cozinia

Evident ca nu


Andreea293006

Deci propozitia asta m a blocat de tot, nu inteleg! De ce nu e childrens plural si child singular....


Andreea293006

Unele chestii care chiar sunt de baza in gramatica limbii engleze nu le vad logica


Andrei606574

Ce te bîlbîi spune clar ca nu se întelege cuvintul her

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.