"He swims."

Fordítás:Úszik.

September 4, 2014

19 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


TimiFekete

Valaki elmagyarazna légyszíves hogy mi a különbség a swim meg a swims között vagy a walks meg a walk között?


KataPereny

Timi Feketevití Ha E/3ban van (HE SHE IT) Akkor kap egy st ha nem rendhagyó:swim swims Play plays

Rendhagyó Go goes


Eni779908

Nem tetszik neki soha, ahogy mondom. Minden mást elfogadott eddig...Különös...


Grti19

Az egyesszam 3. szemelynel az alap igehez s betut kell hozza adni.


Lszl123428

Nem lehet érteni a swim szót semmiképen nem svanc-nak kellene mondania


Athrana

persze, mert elismétlem, már kb kiabálva ugyan úgy a szót, ahogy ejti, mégsem fogadja el sehogy sem, baromi bosszantó, hogy ez miatt vonja le az életemet, mert sehogy se fogadja el... -.-'


Roni332631

Én azt hallom hogy,, swems"


gorgenyiz

Helytelenül ejti a géphang a "swim "szót


Harga

Nálam helyesen mondja, de nem a "swim "szót! (Szépen mondja: "swims")


Tibi972113

Nagyon furán mondja mintha azt mondaná hogy he swams, én ezt írtam le és el is fogadta. Ez olyan mintha múlt időben lenne, csak tesz hozzá egy s-t is, így pedig értelmetlen.


AronFerenc

Mintha azt mondaná hogy He swimes


Ari62

Ő úszik. Ezt miért nem fogadja el?


Tibi972113

Ha angolul írtad le akkor el kellene fogadni


BESSIE1963

Nem lehetett jól hallani.


Kata237452

Nem fogadja el a beszédet


ArualRobil

Néhány esetében a kiejtendő szót kétszer kell elmondani: Good night, night; He swims, swims - így fogadja el, próbáljátok ki!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.