A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He swims."

Fordítás:Úszik.

3 éve

17 hozzászólás


TimiFekete

Valaki elmagyarazna légyszíves hogy mi a különbség a swim meg a swims között vagy a walks meg a walk között?

2 éve

sanyi526414

Az (s) a tobbes szam jele jelolese.

2 éve

JzsefSnta

Csak jelen esetben a lejjebb is említett E/3 miatt kell -s. Többesszám a főnév esetében él.

2 éve

Harga
Harga

Sokkal több mindennek (s) a jele.

8 hónapja

KataPereny

Timi Feketevití Ha E/3ban van (HE SHE IT) Akkor kap egy st ha nem rendhagyó:swim swims Play plays

Rendhagyó Go goes

8 hónapja

Grti19

Az egyesszam 3. szemelynel az alap igehez s betut kell hozza adni.

2 éve

cromwellb

helyes

2 éve

cromwellb

ő úszik

2 éve

Szilveszte2

valami érthetetlen szót mond a he után

3 éve

csi
csi

Szerintem normálisan ejti ki.

3 éve

Harga
Harga

Mert angolul mondja, miután megtanultuk, érthető lesz.

8 hónapja

AronFerenc

Mintha azt mondaná hogy He swimes

3 éve

Roni332631

Én azt hallom hogy,, swems"

2 éve

mohcs22

Ööö.......

2 éve

Wow454

Azt mért nem fogadja el,hogy "a fiú úszik"?

1 éve

gorgenyiz
gorgenyiz

Helytelenül ejti a géphang a "swim "szót

4 hónapja

Harga
Harga

Nálam helyesen mondja, de nem a "swim "szót! (Szépen mondja: "swims")

1 hete