Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"A spider!"

Tłumaczenie:Pająk!

4 lata temu

20 komentarzy


duopawel.ang

UWAGA!!!Jeżeli się nie doda "a","the"lub"an",jest źle całe pytanie.

2 lata temu

MaryJohn2

"An" dodajemy tylko gdy na początku wyrazu jest samogłoska. ;)

2 lata temu

RoksanaSzy1

Jakoś ja nie dopisuję i wszystko jest ok. zalicza mi

2 lata temu

JulkaPajorj0

Fajne jest to że ci pisze co to znaczy ;) Nie żebym nie wiedziała ale dla takich co się dopiero uczą to dobre :)

1 rok temu

Paulina.pl2

Wszystko mi się pomyliło!!!Dlaczego do pająka dopisałam A (a spider) a do niedźwiedzia the (the bear) . Jest jakaś różnica?

3 lata temu

xmoniczkax.567

Jest istotna różnica. - 'a - dodajemy do rzeczowników które nas nie obchodzą, czyli nie interesujemy się nimi, są byle jakie. 'A spider  - przykłąd w którym chodzi ''im'' o byle jakiego pająka 'bez nazwy. This is 'a' spider! - To jest pająk! 'The - Dodajemy do rzeczowników konkretnych. 'The bear (niedźwiedź/ten niedźwiedź). This is the bear - To jest niedźwiedź/to jest 'ten niedźwiedź. 'The nie tłumaczy się dosłownie, ale można czasem przetłumaczyć go na ''ten''. Pozdrawiam, i mam nadzieje, że wiesz o co w tym chodzi. :)

2 lata temu

Martynas122

Jeżeli chodzi nam o byle jakiego pająka, piszemy A. Jeżeli chodzi nam o konkretnego, piszemy The.

3 lata temu

OliwaLewicka

Ja też mam problem z odróżnieniem kiedy napisać the a kiedy we

2 lata temu

Logastius

"the" piszemy gdy chodzi nam o coś konkretnego "we" znaczy my, lp. mnoga os. 1

1 rok temu

emka919339

Ja terz mam poblemy z odrurznierzniem we od the

2 lata temu

dawidozog2

Ja słyszę es spider czy ktoś to rozumie ?

1 rok temu

Mati1208

u mnie to samo

1 rok temu

alfa15335

U mnie tez

3 tygodnie temu

marcel121814

nie chconcy

1 rok temu

Adamzoz

odpowiedź "pająk" ma być źle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 rok temu

kappa43721

A jaka dobra odpowiedź!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11 miesięcy temu

Remik12

Nie słychać,,a!"

3 lata temu

janek_g

to zgłoś problem do duolingo

3 lata temu

karomar123

Dają dwie odpowiedzi i obie dobre. co jest z tym programem!?

3 lata temu

MaryJohn2

Bo oni dają jeszcze inne poprawne odpowiedzi. A jak masz problem to go zgłoś.

3 lata temu