"Doyouwantahat?"

Traducere:Vrei tu o pălărie?

acum 4 ani

9 comentarii


Denis.Florin

Verbul "do" se foloseste la orice propozitie negativa si interogativa la fiecare verb???

acum 4 ani

carolinblagoi

Da, la timpul prezent si does la she,he,it

acum 2 ani

caririri20

Cred ca da

cu 1 lună în urmă

RaduBradeanu

în limba română ,ca și în spaniolă, pronumele personal se subînțelege,mai ales în fraze scurte. Deci,„ Vrei o pălărie?„

cu 2 luni în urmă

caririri20

Știi engleza e bine

cu 1 lună în urmă

caririri20

Se poate folosi "tu vrei o palarie?"

cu 1 lună în urmă

MarianAlex3

"Doriți o pălărie?" de ce nu merge?

acum 3 ani

meeshulina

Pentru că propoziția ta se traduce, do you wish a hat.

acum 3 ani

caririri20

Pentru ca suna stupid.Tu îi cumperi o o palarie?

cu 1 lună în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.