"Do you want a hat?"

Traducere:Vrei tu o pălărie?

acum 4 ani

5 comentarii


Denis.Florin

Verbul "do" se foloseste la orice propozitie negativa si interogativa la fiecare verb???

acum 4 ani

carolinblagoi

Da, la timpul prezent si does la she,he,it

acum 2 ani

MarianAlex3

"Doriți o pălărie?" de ce nu merge?

acum 3 ani

meeshulina

Pentru că propoziția ta se traduce, do you wish a hat.

acum 3 ani

RaduBradeanu

în limba română ,ca și în spaniolă, pronumele personal se subînțelege,mai ales în fraze scurte. Deci,„ Vrei o pălărie?„

acum 2 săptămâni
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.