"Turtles do not run."

Traducere:Broaştele ţestoase nu aleargă.

September 4, 2014

6 comentarii
Această discuție este blocată.


Denis.Florin

De ce este nevoie aici de verbul "do"????


Nadia315508

Pentru că propoziția negativă se formează astfel: • verbul auxiliar "to do" conjungat + not + verbul în sine la infinitiv (neconjugat) Exemple: • Eu merg. = I go. | Eu nu merg. = I do not go. • El merge. = He goes. | El nu merge. = He does not go.


PatriciaPi597229

Apropo nu este neapărat sa punem "broaștele țestoase '' putem sa punem doar țestoase


Marian1317

de ce nu vrea sa imi ia traducerea ca fiind corecta ca nu inteleg?


ConstanaNe3

Bună dimineața, nu vreau să supăr cu vesnicele mele comentarii însă, mie îmi pare foarte ciudată observația nefondată, neargumentata, iau in calcul Broaștele țestoase este subliniat ca fiind gresit fara a avea diacritice însă vă asigur si nu vă mit cu absolut nimica chiar au diacriticele puse ,recunosc sunt neglijentă în a le pune si nici nu le dau mare importanță însă când este vorba de a-mi face cineva observație ,sunt foarte responsabilă nu suport observațiile de nici un fel și am grijă da in fine vă mulțumesc ptr atenția și timpul acordat eu vă sugerez totuși să aruncati o privire peste aplicatia dvs nu cumva să se strecoare vro eroare la revedere.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.