Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I drink her water."

Tłumaczenie:Piję jej wodę.

4 lata temu

15 komentarzy


Morgoth4

Ludzie...ja wgl nie rozumiem po co te dyskusje pod banalnym zdaniem, co one wnoszą?

3 lata temu

magda940580

To wymaga wytłumaczenia ja też nie wiem dlaczego ...

2 lata temu

JULEK910

o co chodzi skoro nie wiemy czy her czy him ?

2 lata temu

amiamiwow

Albo powinno tez byc his i he xdd

2 lata temu

maria88744089

DLACZEGO NIE MOGĘ PRZETŁUMACZYĆ W ZDANIU HER JAKO SWOJĄ I JEST BŁĄD. A JAK PRZETŁUMACZĘ JAKO JEJ TO JEST DOBRZE ?

1 rok temu

ulala771

Pije swoja wode brzmialoby - I drink my water

3 lata temu

Stawarz18

Nie ''i drink my water'' to znaczy piję moją wode bo My-moje Its-swoją

3 lata temu

Witold4

piję swoją wodę czy jej wodę ??

3 lata temu

Jendrej

Wziąłeś od niej wodę i pijesz jej wodę.

3 lata temu

gabeczka45

Dlaczego akurat musi być her a nie she

3 lata temu

przemko06

Dlaczego? No przetlumacz sobie to. Jakbys dal she to by bylo "ja pije ona woda". Wiec uwazasz ze to jest dobrze?

2 lata temu

Arox1

Dlatego musi być "her" a nie "she", ponieważ "her" -jej, a "she" - ona. W zdaniu "I drink ___ water musimy wstawić słówko odpowiadające za picie "jej" wody, czyli w tym przypadku "her".

2 lata temu

oliiwja

bo jej a nie ona

3 lata temu

JULEK910

bo się wymienia "she" to jak ona coś robi a "her" to jak jest jakaś rzecz jej chyba

2 lata temu

przemko06

co sie wymienia? nie pisz głupot. Proste zdanie a wy jakieś filozofie wymyślacie

2 lata temu