1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Where do you keep the bread?"

"Where do you keep the bread?"

Çeviri:Sen ekmeği nerede saklarsın?

September 4, 2014

7 Yorum


doan355861

Ekmeği nereye saklarsın deseydik nasıl olurdu


UgurGundogmus

"Nerede saklarsin ekmegi" dedim yanlış dedi ☺


nirvaney

"sen nerede ekmeği tutuyorsun" cevabı olmaz mıydı acaba anlamca aynı gibi geldi bana saygılar


tolga.gok13

anlamadım doğruda yaptım ama birşey sorcam ayrımı çözemedim çünkü tam olarak. bu do kalıbı ne için kullanılıyor hangi cümle anlatmak istediğimizde. önceki konulara göre where are you keep the bread derdik mesela böyle desek ne olur do kullanınca ne oldu farkı anlatırsanız sevinirim


AliTaskoparan

Where are you keep the bread? : Sen ekmeği nerede saklıYORsun? (şimdiki zaman) Where do you keep the bread? : Sen ekmeği nerede saklarsın? (geniş zaman)

Geniş zamanda OLUMSUZ ve SORU cümlelerinde DO/ DOES kullanılır.


sena563255

Ekmek tutulmazki burdaki anlam muhafaza etme anlamında biraz mantık gerektirir:)


Berat578576

"Sen nerede ekmeği saklarsın" yazdım kabul etmiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.