"The girl"

Traducere:Fata

September 4, 2014

10 comentarii
Această discuție este blocată.


leontinamaria

Tea inseamna ceai in eng. Eat inseamna a manca


MrFrost1

Cuvantul "The" este utilizat pentru a articula un cuvant de baza( la singular sau plural) in nominativ-acuzativ si pentru a exprima subtantivul individualizat ca stiut si definit precis de vorbitor. "The girl"="Fata"(Acea fata - din colt/de acolo... -)


AnnaMaria1229

Nu ar fi corecta si traducerea "fetita"?


Ana53407

Cum se traduce in engleza "The girl"?


GEANYNARUC

Nu imi accepta de loccc !!!


codruta787

Nu imi place aplicatia voua va place?


PatruIon

...cam nesimțit acest "girl" te chinuie pînă se lasă pronunțat, găsește careva soluția???! probabil un pronunț mai elevat ...in niciun caz ca la unele căzături ce consumă oxigenul aiurea!!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.