Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Mężczyźni jedzą owoce."

Tłumaczenie:The men eat fruit.

1
3 lata temu

5 komentarzy


green861

Fruit oznacza zarowno owoc jak i owoce.

6
Odpowiedz3 lata temu

barney102

Nie powinno być fruits? Przecież istnieje w języku angielskim liczba mnoga słowa owoc....

5
Odpowiedz3 lata temu

MateuszCe

A ja napisałem fruits i mi zaliczylo. Chyba obie formy są poprawne.

2
Odpowiedz6 miesięcy temu

dydo02

No calkiem sie zgadzam

1
Odpowiedz3 lata temu

xD5FTH

Slowo fruit jest niepoliczalne, dlatego nie ma s :)

0
Odpowiedz9 miesięcy temu