"I have not seen my father for a year."

Fordítás:Egy éve nem láttam az apámat.

4 éve

4 hozzászólás


puskaskati

Nem láttam az apám egy éve.

4 éve

ImreEllenberger

Nem láttam az apám egy éve...ez ugyanaz a magyarban, mint amit elfogad, csak más, szintén helyes sorrendben... hibás a progi, ha nem fogadja el... üdv

5 hónapja

ImreEllenberger

Az is helyes a magyarban ha nem írom végig hogy apámat,hanem elég jelen esetben az apám is... értelem szerűen ugyanazt jelenti

5 hónapja

bozsarfruz

Nem láttam az apámat egy éve Ugyanazt jelenti!!! Dühítő, hogy nem fogadja el!

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.