1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "You are men and I am a girl."

"You are men and I am a girl."

Traducere:Voi sunteți bărbați și eu sunt o fată.

September 5, 2014

27 de comentarii


bloodseker69

dar "you are"poate sa insemne si "tu esti" nu?


LunaBarcelona

Am aceeasi intrebare ca intotdeauna. Cum pot distinge intr o frază cand aud " you are men" de " you are man". Suna exact la fel. Atunci cum imi dau seama care este raspunsul corect. Multumesc pentru viitoarele răspunsuri care sa ma lămurească o data pentru totdeauna ☺


Georgeta169252

La plural se spune: " you are men ", iar la singular se spune: " you are a man ". În cuvântul " men " e se pronunță e cu deschiderea gurii ca pentru a, iar în cuvântul " man " a se pronunță e ca în cuvântul romănesc leg.


Mihaela91397

asa ma gindeam si eu


OlgaMichelleB

Trebuie sa va uitati la substantivul"men"eplural=barbati,iar cuvintul "man"=barbat singular


OlgaMichelleB

Men-plural....man-singular


DanielTana933770

Nu se intelege pluralul


Raz.van

De ce nu se zice man. Pt ca e you (tu)


dilez

"You" înseamnă și "voi".


zurlika2015-pio

Zurlika2015-pio Nu am invatat pronumele (cu traducere) intr-o lectie sepatata. Pentru incepatori trebuie sa aveti intelegere si sa nu le dcadeti puncte.


Larisa633898

Pai you înseamna tu nu voi


mihaigrigo781942

Iarasi pronuntia corecta la ,,man ,,si ,,men,,


alexandra835040

You are men (voi sunteti barbatii ) dece


BnCornelia

Ok am spus repede!


elisabeta337489

Pronunția este REA


pdurecatal

Raspunsul poate fi dublu 1)_fie voi sunteti barbati...... 2) tu esti barbat.....pentru ca se pronunta la fel. Am mai intalnit asemenea situatii.


stela1959n

Am scris incorect fata din neatentie


icanicu

Nu se înțelege când spui bărbat sau bărbați. Man sau men nu este clar

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.