"Winter is from November to February."

Traducere:Iarnă este din noiembrie până în februarie.

acum 4 ani

6 comentarii


iryx15

Dar iarna este din decembrie pana in februarie! :))))))))))

acum 4 ani

CosminAdri1

Iarna durează. Pentru că winter nu este articulat.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Tocmai, varianta afișată respectă corespondența.
Nearticulat: ”winter” = ”iarnă”.
Articulat hotărât: ”the winter” = ”iarna”.

acum 4 ani

CosminAdri1

My bad :)

acum 4 ani

corneliago3

Am inteles Metoda de invatare este f.complexa Multumiri

acum 2 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.