"Winter is from November to February."

Traducere:Iarnă este din noiembrie până în februarie.

September 5, 2014

8 comentarii
Această discuție este blocată.


iryx15

Dar iarna este din decembrie pana in februarie! :))))))))))


corneliago3

Am inteles Metoda de invatare este f.complexa Multumiri


CosminAdri1

Iarna durează. Pentru că winter nu este articulat.


fantomitzah

Tocmai, varianta afișată respectă corespondența.
Nearticulat: ”winter” = ”iarnă”.
Articulat hotărât: ”the winter” = ”iarna”.


danielaene11

Unde e greșeala mea


Aura941

E corect raspunsul meu

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.