"My suit"

Çeviri:Benim takım elbisem

September 5, 2014

29 Yorum


Gkhan255724

Kadinin dediqinden anlamiyom

March 14, 2016

ErolAlteki

Aynen

March 5, 2018

TifakArs

Şom ağızlı yuvarlamadan konuşsa keşke.. !:)

April 22, 2016

siyahay1903
February 14, 2019

GulanSARI

Bana da bazen imla hatasina yanlis diyor ya :/

October 4, 2014

Selcen_Ozturk

eğer yazdığınız şeyin başka bir anlamı yoksa imla sayılır, başka bir anlamı varsa bu iki kelimeyi karıştırdığınız varsayılır, canınız gider.

yani mesela, bizim yerine bezim yazarsanız canınız gider, ama bizem yazarsanız gitmez

October 4, 2014

caglabayar

Benimkisi dogru ama bana 5 e giden bir cocugun anlayabilecegi sekilde the kelimesi ne anlamda kullanıldigıni aciklarmisiniz (ben 5. Sinifa gidiyorum da

December 26, 2014

fkrsnt

The- bilinen seyler icin kullanilir. Mesela bi cumlede a tv derseniz herhangi bir televizyondan bahsediyorsunuzdur. Hangi tv oldugu onemli degildir. The tv derseniz konustugunuz veya anlattiginiz kisi sizin hangi tv yi soyledigini bilir. Kisaca daha once bahsi gecen veya bilinen seyler icin kullanilir. Ama bazi yerlerde kullanilmaz. Bildigim kadariyla kisaltmalarda kullanilmiyordu. Ornegin the NATO yanlis olur. Umarim anlatabilmisimdir.

February 17, 2015

caglabayar

teşekkürler anladım :)

June 3, 2015

MetinBurak

the belirtectir onu bir seyi belirtirken kullaniriz

January 7, 2015

sahender1

Hahaha gelen ilk soruydu my sweet duydum tatlım diye cevirdim. Sanırım benden başka alık yok :'Dddddd

December 22, 2015

mutlusonyok

Shirt demiyor mu ?

March 4, 2015

iremsevim5434

Suit diyor derken oyle geliyor ingilizce bu sonuçta garip ☺

June 1, 2015

SenemIrmak

:)

November 28, 2015

aysenur859560

Takimim yazdim kabul etmedi

December 30, 2015

minelkaut

Bende kabul etti benim takımım yazdım

January 31, 2016

damla153340

Suits gibi cikiyo

January 3, 2016

kamerterzi

Suit:takim elbise

September 4, 2015

dilek321

biri arkadaşı arayıp söylesin o kaplumbağanın ne işe yaradığını. burdaki cevapları göremiyor sanırım. :)))

April 19, 2016

ilkerdnmez2

my suit / benim takım elbisem yaziyorum hata veriyor ayni sekilde pantolonda da hata var

May 11, 2017

HasibeOzen

'Benim takım elbisem' yazmama rağmen kabul etmiyor ve çok sinir bozucu. Kaç defadir deniyorum

October 8, 2017

Azersahin

Sonunda s takısı olduğu için çoğul yazılması gerekir

August 5, 2019

NevrozAsla

Keske insanoglu bir seylar alindeyken degerini bilse... Elinizde ing ogrenmek icin uygulama var halen skkayet edecek bir seyler buluyorsunuz

October 29, 2017

Glsime

Nevarya nimeckulolamazmiyim

November 3, 2018

cangulcung

Gelistirmesi gereken bir program eksiği var ...sonuçta burda dil öğrenemeye calisiyorum yanlış bisey olmasına istemem

January 12, 2019

Sevgi981010

Takım cümlesinin İngilizcesi nerede?

May 2, 2019

cameonimbored

Bunu yapamayanda ne bilim yani

June 18, 2019

levent764853

Cevap yalnış, ama aşağıdaki doğru cevapla bire bir aynı. Nasıl olur anlamadım ...

July 18, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.