1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "That is not going to reduce …

"That is not going to reduce the number."

Traducere:Asta nu va reduce numărul.

September 5, 2014

5 comentarii


onlydenissa

De cand inseamna "that" asta/aceasta si nu aia/aceea???atunci "this" cum se traduce?


Nadia315508

Atunci când este adjectiv demonstrativ, într-adevăr se face diferențiere de apropiere/depărtare: ”this object” = ”obiectul acesta” ”that object” = ”obiectul acela” Dar dacă este pronume demonstrativ, atunci ambele (”asta” și ”aia”) sunt traduceri corecte pentru ”that”, vezi https://www.wordreference.com/enro/that


alinanis

aceasta in loc de asta nu e corect???????


GeoMan2

Ba da. Dar aici e that, care inseamna aceea sau aia...

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.