1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "An author writes books."

"An author writes books."

Çeviri:Bir yazar kitap yazar.

September 5, 2014

20 Yorum


Viforvendetta

ingilizcede sayılabilen isimler belirteçsiz kullanılmaz. (a/an/the/1,2,3)
belirteç yoksa s takısı koyuyoruz bu şekilde.
ve türkçede "bir yazar kitaplar yazar" yanlış kullanımdır


_CanerOzdemir_

Peki neden belirteç kullanmak yerine s kullanilmis?


Kadircan504922

Bir yazar kitaplar yazar, bence yanlış değil ama diğer dediklerin galiba doğru(bizi kandırmıyon demi)


Wolf1905

Books=Kitaplar


yilmazcekmen

Ne kadar gereksiz bir cumle gercek hayatta kullanimi olmayan cumleler


MehmetAliBey7733

"1 yazar kitap yazar" Böylesi daha kolay ve akılda kalıcı oluyor brothers and sisters'larım :)


YaarTuBe

Doğru yapiom aynısını yanlış diyor(ノ`Д´)ノ彡┻━┻


fsadoulla

'author' 'muellif' olamazmı?


Defne753765

Writer daha uygun olurdu fakat author da kullanılıyor


BshsgxNshs

Kelime oyunları yüzünden kafam karıştı


SevgihanKy

Türkçede genelleme yapılmış. "Bir yazar kitap yazar" yani işi bu, kitaplar yazar demektir. Neticede ingilizceyle türkçeyi kendi kurallarında düşünmeliyiz.


SeyfullahOrhan

Arkadaşlar kelimenin üzerime tıklayınca zaten kelimenin anlamı çıkıyor bunu niye tartışıyorsunuz en azından adamlar anlamadığı kelimelere baksınlar diye yapmışlar yorum yapmadan önce bakın oluyor mu???????Ya da yaptıysanız bakın!!!!!!!!


UlasTalayh

Soruyu hazırlayan kör oldu


ozlem710115

Ben "kitaplar" dedim doğru kabul etti. Şöyle düşündüm; bir yazarın işi kitaplar yazmaktır. Bu anlamda bir cümle kurmak istenilmiş sanki.


veli127035

Bir yazar kitaplar yazar


ilyas949518

Tekerleme mübarek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.