"My house is cleaner than yours."

Traducere:Casa mea este mai curată decât a ta.

September 5, 2014

6 comentarii


postasul.anonim

it would be possible that "yours" to refer to the plural form, so the translation into romanian changes into: "voastra" instead "ta".

September 5, 2014

fantomitzah

Pentru soluții lipsă te rog să folosești butonul de raport (opțiunea ”Răspunsul meu ar trebui acceptat”), nu cel de discuții. Mersi!

September 5, 2014

postasul.anonim

ok, voi tine cont, multumesc de asemenea

September 5, 2014

virgil_48

când este "your " si când este "yours" ? Un exemplu. Multumesc!

May 30, 2018

Stefania689511

Your=your dad/ singular Yours=la plural

June 24, 2018

elena405563

Your room is yours= camera ta este a ta. your este adjectiv posesiv iar yours este pronume posesiv- a se vedea gramatica imbii engleze!

January 21, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.