Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"My house is cleaner than yours."

Traducere:Casa mea este mai curată decât a ta.

acum 3 ani

5 comentarii


postasul.anonim

it would be possible that "yours" to refer to the plural form, so the translation into romanian changes into: "voastra" instead "ta".

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru soluții lipsă te rog să folosești butonul de raport (opțiunea ”Răspunsul meu ar trebui acceptat”), nu cel de discuții. Mersi!

acum 3 ani

postasul.anonim

ok, voi tine cont, multumesc de asemenea

acum 3 ani

virgil_48

când este "your " si când este "yours" ? Un exemplu. Multumesc!

cu 2 luni în urmă

Stefania689511

Your=your dad/ singular Yours=la plural

cu 1 lună în urmă