"My house is cleaner than yours."

Traducere:Casa mea este mai curată decât a ta.

acum 4 ani

5 comentarii


postasul.anonim

it would be possible that "yours" to refer to the plural form, so the translation into romanian changes into: "voastra" instead "ta".

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Pentru soluții lipsă te rog să folosești butonul de raport (opțiunea ”Răspunsul meu ar trebui acceptat”), nu cel de discuții. Mersi!

acum 4 ani

postasul.anonim

ok, voi tine cont, multumesc de asemenea

acum 4 ani

virgil_48

când este "your " si când este "yours" ? Un exemplu. Multumesc!

cu 5 luni în urmă

Stefania689511

Your=your dad/ singular Yours=la plural

cu 4 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.