"a girl"

Traducere:o fată

September 5, 2014

34 de comentarii


Jinx465393

Ma rog aplicatia asta e super descarcatio si spunetile si prietenilor!:-)


ianmic1

cand e a-ul singur se citeste numa ai? Iar cand a-ul e inpreuna cu un cuvant se citeste numa a cu caciula?


Ecaterina626764

Eu am 10 prieteni cu care ma intrec


JuniorulLu

Eu am 53 si sunt pe locul 3


mikel407280

P. Hhhgdewwqqqqweewwwpp


justina790814

Spun bine si aplicatia zice că e gresit . Ar trebui să accepte.Chiar dacă esti rârâit.


casian200

Dosen t work properly


AlisaIdk1

Pai eu scriu ,,Eu sunt o fată" si zice ca nu ii corect. Dar ala este raspunsul


Papucel72

Nu, răspunsul este:"o fată". Pentru că "a" înseamnă "o" și "girl" înseamnă "fată"


DariusRoca

Pe mine nu ma da voie


LucianVetr

I'm sighing I'm a boy


ioanturliu0

se poate si :o fetita:))

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.