1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You have no choice in this m…

"You have no choice in this matter."

Çeviri:Sizin bu meselede hiç seçeneğiniz yok.

September 5, 2014

17 Yorum


turkmensah

Bu durumda baska secenegin yok


aylin3333

Bu sorunda demiştim ben, yanlış olduğunu söylüyor. 'what's the matter' çevirisi neden 'sorun ne' oluyor o zaman?


ylmzsrl

Sorun diyebilmemiz için problem kelimesini görmemiz gerekirdi


snooppyy

ben de aynı şekilde sorunda diye çevirmiştim. Türkçede mesele ve sorun eşanlamlı kelimeler. kabul edilmeli.


cntrk

Maddede niye olmuyooooooo


kutay132

Bu Konuda yerine bu konu hakkında yazdim kabul etmedi


cevatim

Bu meselede senin secimin yok


cembilalbaytarr

ya tamam birden fazla anlamı olabilir fakat choice - seçim , option-seçenek demek


Zodymania

bu durumda seçeneğin yok, kabul edilmeliydi bence...


fatihspeaking

Duydugunuzu ingilizce olarak yazmaniz gerekiyor


ibrahim920647

zor bir tercüme. yapamadım


lalelalelale

DOGRU CEVAP OLARAK VERDIGINIZ CUMLELERDE EKLENMIS IFADELER VAR


semihsefer

"Senin bu meselede başka seçeneğin yok." Cümlesi kabul edlmesi gerekmez miydi?


cevikoguzhan

senin bu mesele için seçeneğin yok niye olmuyor


KerasusKon

Senin bu meselede seçimin yok. Kabul etti


A--U

"matter" ne zamandır "mesele" oldu yaaaaav ? matter=madde değilmidir arkadaş? program yapımcıları kafa buluyor milletle heralde.


ironriver

bu konuda(durumda) senin seçeneğin yok ....

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.