1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "How many categories?"

"How many categories?"

Çeviri:Kaç tane kategori?

September 5, 2014

21 Yorum


butigo

Kategoriyi söyleyişi anlaşılmıyor


bdU8OH

kaç kategori var? diye sorarız. cümle yanlış


cagdaskesici

Bence türkçe de "kaç tane kategori" de yanlış geldi " kategori kaç tane " yi de kabul etmedi. Neden?


auditorlevent

Kaç kategori var.....deriz hep sorun hep sorun


ErturulBod

Kaç kategori var olmalı değilmi''


IceMountai

Babasının yanıda Baba sen nasıl olmak? Diyen var mı bu ne saçma cevaptir


ener502658

Kaç tane kategori var?


Kara_Dut

'kategoriler kaç tane' olmaz mı?


PolyglotCanavar

Türkçede ''Kaç kategoriler'' olarak kullanmadık hiçbir zaman. Ama ingilizcede sayılabilen isimler miktar sorularında zorunlu olarak çoğul halde dönüyor. Ama sayılamayan isimler tekil halde kalıyor. How many boys are there? (boy sayılabilir , çoğuldur) How much cheese do you need? (cheese sayılamayan bu yüzden tekil)


PolyglotCanavar

kategori kaç tane olur Türkçede. Öyle düşünüyorum. O cümleyi hiç kullanmıyoruz ki.


Girlfriend8

Doğru yaptım yanlış diyor


cnplttt

O nasıl bir kategori dmektir Allahım


Lena937428

Kaç tane kategori var yaptım kabul etmedi ???


SalihaHazar

Kaç kategori var dedim kabul etmedi


MehmetGeze6

aynen kerigris diyo sanki saçma bence,


ElmirValij

Erkek sesini iyi kabul etmiyor


Anllen1

Kategori kaç tane? yi neden kabul etmedi?


auditorlevent

Cümle larak sonuçta ne kadar yani kaç adet VAR dedim kabul etmedi


-PJM-

"Kaç tane kategori var?" dedim, kabul etmedi.


LongDark8

cümlenin yüklemi yok."kaç tane kategori?"kaç tane kategori var daha mantıklı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.